Αγαπητοί γονείς, σας χαιρετώ
Ελπίζω να είσαστε όλοι και όλες καλά, εσείς, τα παιδιά σας και όλα τα αγαπημένα σας πρόσωπα. Μια ακόμα πιο δύσκολη και παράξενη εβδομάδα έχει ξεκινήσει που ψάχνει να βρει τα βήματά της μέσα στην κρίση της πανδημίας. Όλοι και όλες καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε πρωτόγνωρες καταστάσεις.
Το στοίχημα είναι να ακολουθήσουμε πιστά τις οδηγίες και να καταφέρουμε «όλοι μαζί», μένοντας στο σπίτι, να προχωρήσουμε μπροστά και να αντιμετωπίσουμε και αυτή τη δυσκολία.
Τόσο εγώ όσο και όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου κατανοούμε ότι οι επιπτώσεις της πανδημίας, εκτός του πρωταρχικού ζητήματος της υγείας, έχει επιφέρει σε όλες τις οικογένειες και άλλες δυσκολίες, οικονομικές ή αλλαγής σοβαρών οικογενειακών προγραμματισμών.
Εξαιρετικής σημασίας είναι και η δυνατότητα δημιουργικής αξιοποίησης του χρόνου των μαθητών/ριών. Όπως γνωρίζετε γίνονται προσπάθειες κεντρικής αντιμετώπισης του ζητήματος από το Υπουργείο. Εύλογα είναι τα ερωτήματα του «πότε;» και του μέχρι τότε «τι;». Θα ήταν πολύ κοινότοπο να σας πω την προσωπική μου άποψη, πως η ενασχόληση με ένα λογοτεχνικό βιβλίο, ένα επιτραπέζιο παιχνίδι, ένα παζλ, κατασκευές τάγκραμ, ένα μαγείρεμα και άλλες τέτοιες δραστηριότητες είναι εξαιρετικά ωφέλιμες σε σχέση με την οθόνη του tablet και της TV.
Σχετικά με ζητήματα επανάληψης της ύλης, φύλλα εργασίας και άλλες τέτοιες δραστηριότητες θα σας ενημερώσουμε στο επόμενο διάστημα.
Στο διαδίκτυο υπάρχουν χιλιάδες εκπαιδευτικές ιστοσελίδες και πλατφόρμες, άλλες περισσότερο και άλλες λιγότερο εύκολες στη λειτουργία τους, τις οποίες ως σχολείο δεν μπορούμε να σας τις προτείνουμε επίσημα χωρίς την άδεια του Υπουργείου.
Στη συνέχεια σας γνωρίζω τρεις υφιστάμενες ψηφιακές δομές του υπουργείου:
Είναι ήδη οργανωμένες ανά βαθμίδα (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο, ΕΠΑΛ), μάθημα και ενότητες και μπορούν να χρησιμοποιηθούν από μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς.
Ελπίζω να είσαστε όλοι και όλες καλά, εσείς, τα παιδιά σας και όλα τα αγαπημένα σας πρόσωπα. Μια ακόμα πιο δύσκολη και παράξενη εβδομάδα έχει ξεκινήσει που ψάχνει να βρει τα βήματά της μέσα στην κρίση της πανδημίας. Όλοι και όλες καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε πρωτόγνωρες καταστάσεις.
Το στοίχημα είναι να ακολουθήσουμε πιστά τις οδηγίες και να καταφέρουμε «όλοι μαζί», μένοντας στο σπίτι, να προχωρήσουμε μπροστά και να αντιμετωπίσουμε και αυτή τη δυσκολία.
Τόσο εγώ όσο και όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου κατανοούμε ότι οι επιπτώσεις της πανδημίας, εκτός του πρωταρχικού ζητήματος της υγείας, έχει επιφέρει σε όλες τις οικογένειες και άλλες δυσκολίες, οικονομικές ή αλλαγής σοβαρών οικογενειακών προγραμματισμών.
Εξαιρετικής σημασίας είναι και η δυνατότητα δημιουργικής αξιοποίησης του χρόνου των μαθητών/ριών. Όπως γνωρίζετε γίνονται προσπάθειες κεντρικής αντιμετώπισης του ζητήματος από το Υπουργείο. Εύλογα είναι τα ερωτήματα του «πότε;» και του μέχρι τότε «τι;». Θα ήταν πολύ κοινότοπο να σας πω την προσωπική μου άποψη, πως η ενασχόληση με ένα λογοτεχνικό βιβλίο, ένα επιτραπέζιο παιχνίδι, ένα παζλ, κατασκευές τάγκραμ, ένα μαγείρεμα και άλλες τέτοιες δραστηριότητες είναι εξαιρετικά ωφέλιμες σε σχέση με την οθόνη του tablet και της TV.
Σχετικά με ζητήματα επανάληψης της ύλης, φύλλα εργασίας και άλλες τέτοιες δραστηριότητες θα σας ενημερώσουμε στο επόμενο διάστημα.
Στο διαδίκτυο υπάρχουν χιλιάδες εκπαιδευτικές ιστοσελίδες και πλατφόρμες, άλλες περισσότερο και άλλες λιγότερο εύκολες στη λειτουργία τους, τις οποίες ως σχολείο δεν μπορούμε να σας τις προτείνουμε επίσημα χωρίς την άδεια του Υπουργείου.
Στη συνέχεια σας γνωρίζω τρεις υφιστάμενες ψηφιακές δομές του υπουργείου:
- Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία (Ε-Books)
- Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό (Φωτόδεντρο)
- Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια (Πλατφόρμα «Αίσωπος»)
Είναι ήδη οργανωμένες ανά βαθμίδα (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο, ΕΠΑΛ), μάθημα και ενότητες και μπορούν να χρησιμοποιηθούν από μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς.
Καλή δύναμη και καλή συνέχεια!
Με εκτίμηση,
Ο Διευθυντής του σχολείου
Ντίνος Βρυώνης
Με εκτίμηση,
Ο Διευθυντής του σχολείου