Σάββατο 23 Μαΐου 2026

                                          Γελάσαμε με την ψυχή μας

                                     Τα κόμικ των μαθητών της Δ1 τάξης

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας και συγκεκριμένα στην ενότητα  "Γελάσαμε με την ψυχή μας"

 η τάξη μας γέμισε χαμόγελα, χρώματα και εικόνες, Τα παιδιά με μεγάλη χαρά έφεραν τα αγαπημένα τους κόμικ στην τάξη, τα διάβασαν, μίλησαν γι' αυτά, συνεργάστηκαν και τα αντάλλαξαν μεταξύ τους. Στη συνέχεια τονίσαμε  τα χαρακτηριστικά στοιχεία τους και  τα παιδιά χρησιμοποιώντας τη δημιουργικότητά και τη φαντασία τους σχεδίασαν τα δικά τους κόμικ .Η εξαιρετική δουλειά τους παρουσιάστηκε στους συμμαθητές τους, λαμβάνοντας θετική ανατροφοδότηση και αποτελώντας πηγή έμπνευσης ,ευχαρίστησης και γέλιου.





























Πέμπτη 21 Μαΐου 2026

Κυριακή 17 Μαΐου 2026

ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ

 Αγαπητοί γονείς,

Σας προσκαλούμε στη θεατρική παράσταση που θα παρουσιάσουν τα παιδιά του Δ1, την Κυριακή 24 Μαΐου  στις 11:00 π.μ. στο Πολιτιστικό Πολύκεντρο "ΗΛΕΚΤΡΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ" του Δήμου Ηρακλείου Αττικής. 

Η θεατρολόγος του σχολείου μας κα Βίβιαν Καραγκούνη με τη συμπαράσταση της δασκάλας της τάξης, κας Γεωργίας Αλεξίου και την εικαστική συνδρομή του εικαστικού του σχολείου, κ. Νίκου Έξαρχου, ετοίμασαν για τα παιδιά και θα μας παρουσιάσουν μια διασκευή από το "Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας" του Ουίλιαμ Σαίξπηρ.

Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα