Για μια ακόμη χρονιά τα παιδιά των σχολείων μας (9ου & 10ου) που συμμετέχουν στους παραδοσιακούς χορούς του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων, με την καθοδήγηση της εξαίρετης χοροδιδασκάλισσάς τους κ. Κατερίνας Βογιατζιδάκη και δύο μουσικών ακόμα από τον Χορευτικό Όμιλο "Ειρήνη" , μας είπαν τα κάλαντα ξεσηκώνοντας, με τις υπέροχες μελωδίες τους, τα μουσικά τους όργανα και το κέφι τους, όλο το σχολείο. Ευχαριστούμε θερμά!! .. και του χρόνου!!
Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2023
Διαβάστηκαν περισσότερο την τελευταία εβδομάδα
-
Από την Ελληνική Αστυνομία (περισσότερα εδώ )
-
Την Παρασκευή 19 Απριλίου οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ1 αναβίωσαν το έθιμο του Λαζάρου. «Λαζαράκια για τον Λάζαρο αν δεν πλάσεις, ψωμ...


